De energiecoaches van Stichting Hernieuwbare Warmte Ypenburg (HWY) komen naar je toe deze winter. Op zaterdag 12 februari staan we van 10.00 – 15.00 uur in het winkelcentrum van Ypenburg met een marktkraam. We staan schuin tegenover de Jumbo, hoek Klopsteen – Oude Kustlijn. Kom even langs voor een praatje of om een afspraak te maken met één van onze coaches.

De vrijwilligers van de stichting zijn al 5 jaar bezig om Ypenburg, inclusief De Venen in Nootdorp, duurzamer te maken. Je kunt bijvoorbeeld besparen met ventileren, je vloer isoleren, een warmtepomp gebruiken om de kosten van je warmte-aansluiting te verlagen, of ‘gewoon’ zonnepanelen op je dak leggen! Er is meer mogelijk dan je denkt. Ook als je nog een Cv-ketel hebt, kunnen wij iets voor je betekenen. We denken graag met je mee om de hoge energierekening te verlagen.

Kunt u niet langskomen maar wilt u een gesprek met een energiecoach uit Ypenburg aanvragen? Mail dan naar heba@duurzaamdenhaag.nl

Bespaar op je energierekening!